Organizační pokyny



  Organizační pokyny - aktualizace 26.10.2023  
 
OPRÁVNĚNÍ - nové / prodloužení
Všichni z Vás, kteří žádali o prodloužení nebo nové Oprávnění, prosím najděte se v příslušném Seznamu žadatelů. Zde se dozvíte, jaký typ zkoušky budete absolvovat. Následně si prosím pečlivě přečtěte Program a průběh ZKOUŠEK. Část č.1 začíná ve čtvrtek 2.11.2023 v 8:45.

 
UBYTOVÁNÍ 
Ubytování je zajištěno vždy od 14:00 ve všech hotelech. V případě, že přijedete dříve, dostavte se na presenci do hotelu Palcát, kde Vám budou Vaše zavazadla bezpečně uložena. Informaci, v jakém hotelu jste ubytováni, naleznete v odkazu, který Vám přišel e-mailem bezprostředně po vyplnění přihlášky. Nemáte-li přístup k přihlášce, dozvíte se to na presenci při příjezdu.

 
PARKOVÁNÍ
Parkování před hotelem Palcát je vyhrazeno pouze pro členy KOMISE MD-prohlídky a členy Zkušebních komisí. Tito na presenci dostanou parkovací kartu. Ostatní účastníci mají parkování zajištěno na dobu nezbytně nutnou pro odnesení zavazadel a presenci. Následně prosíme přeparkovat do blízkého parkovacího domu (mapa). Auta bez parkovací karty budou zpoplatněna částkou 1000,- Kč. 
Parkování v hotelu Grand Tábor je zajištěno pro jedno auto na příslušný pokoj - info na recepci hotelu Grand Tábor. 

 
Dotazy prosím prioritně zasílejte na e-mail seminar@divypbrno.cz


  Organizační pokyny 

·         Pracovní porada i Seminář se koná v hotelu Palcát, Tábor.

adresa: Hotel Palcát (adresa: 9. května 2471 , Tábor) https://hotelpalcat.cz
V případě zaplnění hotelu Palcát budou účastníci ubytováni v následujících hotelech:
- Hotel Tábor (adresa: 9. května 617, Tábor)
- Hotel Grand Tábor (adresa: nám. Františka Křižíka čp.505, Tábor)
- pension Dáša (adresa: Bílkova 735, Tábor)

 

·         Ubytování účastníků z 2. na 3. listopadu 2023 je zabezpečeno v jedno, dvoj a třílůžkových pokojích se sprchovým koutem a WC.  Ubytování je možné pro účastníky ze vzdálenějších míst zabezpečit již jeden den před konáním semináře (z 1. na 2. listopadu 2023 ).  Požadavek zadáte v přihlášce. Na jednolůžkový pokoj je příplatek 565 Kč.

 

·         Počet jednolůžkových pokojů je omezen z důvodu kapacity hotelu. Pro objednání jednolůžka je proto vhodné včasné vyplnění přihlášky. V případě, že už nejde jednolůžka objednat v přihlášce, napište svůj požadavek do poznámky v přihlášce.

V případě, že se místo uvolní, budete informováni.

 

·         V blízkosti hotelu je placený parkovací dům.

 

·         Stravování účastníků semináře je zabezpečeno v hotelové restauraci (1x večeře+nápoj, raut, 1x oběd + nápoj). Snídaně je součástí ubytování.    

 

·         Cena akce je stanovena dohodou mezi dodavatelem a odběratelem (včetně DPH).
 
Náklady:             ubytování  v dvojlůžk. pokoji za osobu        1250,- Kč

strava                                                                 790,- Kč

vložné                                                                4690,- Kč 


 

·         Platba je možná pouze bankovním převodem. Platby v hotovosti nebudou na místě přijímány.
 

·         Materiály a daňový doklad obdrží účastníci elektronicky po zaplacení.
 

·         VLOŽNÉ zahrnuje - účastnický a organizační poplatek, kongresové centrum, technické vybavení,  přednášky a zkoušky, vydání oprávnění, studijní materiály, DPH 2023.
 

·         Přednášející budou mít k dispozici dataprojektor  s připojením na PC, promítací plátno 5 x 3 m, WI-FI připojení PC na internet, flipchart a magnetickou tabuli s příslušenstvím. Sál je ozvučen bezdrátovým mikrofonem a plně klimatizován.
 

·         Přednesení přednášky a její písemné předání k tisku ve sborníku je honorováno. Tlumočení přednášek není zabezpečeno. Pro zkoušení jsou v kongresovém centru k dispozici salonky.
 

·         V případě neúčasti se vložné nevrací. Sborník a materiály budou zaslány poštou.
 

·         Při zrušení účasti po 14.10.2023 23:59 vracíme 70% z celkového poplatku za akci. Při zrušení účasti po 21.10.2023 23:59 vracíme 50% z celkového poplatku za akci. Při zrušení účasti po 26.10.2023 23:59 se vložené prostředky nevrací. Rozhodující je den doručení.
 

·         V případě, že nebude možné seminář pořádat v hotelu Palcát, bude realizován on-line. V tomto případě bude částka za stravu a ubytování v plné výši vrácena.
 

·         Další informace budou uvedeny na www.divypbrno.cz.