Organizační pokyny ŠKOLENÍ MOSTMISTRŮ A MOSTNÍCH TECHNIKŮ ČR 2023 Organizační pokyny · Školení se koná v hotelu Palcát, Tábor. adresa: Hotel Palcát (adresa: 9. května 2471 , Tábor) https://hotelpalcat.cz V případě zaplnění hotelu Palcát budou účastníci ubytováni v hotelu Tábor (adresa: 9. května 617, Tábor) a dále pak v penzionu Dáša (adresa: Bílkova 735, Tábor) . · Ubytování účastníků z 30. na 31. března 2023 je zabezpečeno v jedno, dvoj a třílůžkových pokojích se sprchovým koutem a WC. Ubytování je možné pro účastníky ze vzdálenějších míst zabezpečit již jeden den před konáním školení (z 29. na 30. března 2023 ). Požadavek zadáte v přihlášce. Za jednolůžkový pokoj je příplatek 565 Kč. · Počet jednolůžkových pokojů je omezen z důvodu kapacity hotelu. Pro objednání jednolůžka je proto vhodné včasné vyplnění přihlášky. V případě, že už nejde jednolůžko objednat v přihlášce, napište svůj požadavek do poznámky v přihlášce. V případě, že se místo uvolní, bude Vám jednolůžkový pokoj rezervován. V případě, že nebude jednolůžko k dispozici, budete ubytováni s jiným účastníkem. · V blízkosti hotelu je placený parkovací dům. · Stravování účastníků semináře je zabezpečeno v hotelové restauraci (1x večeře+nápoj, raut, 1x oběd + nápoj). Snídaně je součástí ubytování. · Cena akce je stanovena dohodou mezi dodavatelem a odběratelem (včetně DPH). Náklady: ubytování v dvoj-tří lůžk. pokoji za osobu 1125,- Kč strava 790,- Kč vložné 4690,- Kč · Platba je možná pouze bankovním převodem. Platby v hotovosti nebudou na místě přijímány. · Materiály a daňový doklad obdrží účastníci elektronicky na e-mail po zaplacení zálohové faktury. · VLOŽNÉ zahrnuje - účastnický a organizační poplatek, kongresové centrum, technické vybavení, přednášky a zkoušky, vydání oprávnění, studijní materiály, DPH 2023. · Přednášející budou mít k dispozici dataprojektor s připojením na PC, promítací plátno 5 x 3 m, WI-FI připojení PC na internet, flipchart a magnetickou tabuli s příslušenstvím. Sál je ozvučen bezdrátovým mikrofonem a plně klimatizován. · Přednesení přednášky a její písemné předání k tisku ve sborníku je honorováno. Tlumočení přednášek není zabezpečeno. Pro zkoušení jsou v kongresovém centru k dispozici salonky. · V případě neúčasti se vložné nevrací. Sborník a materiály budou zaslány poštou. · Při zrušení účasti po 14.3.2023 23:59 vracíme 70% z celkového poplatku za akci. Při zrušení účasti po 21.3.2023 23:59 vracíme 50% z celkového poplatku za akci. Při zrušení účasti po 26.3.2023 23:59 se vložené prostředky nevrací. Rozhodující je den doručení. · V případě, že nebude možné školení pořádat presenční formou v hotelu Palcát, bude realizováno on-line. V tomto případě bude částka za stravu a ubytování v plné výši vrácena. · Další informace budou uvedeny na www.divypbrno.cz.